Nd Lala vs Sharnaaz Dalam Galaksi Tv9 8 Feb

Friday, February 8, 2013 0 comments


Tadi sempat tengok Galaksi Tv9 , 8 Feb, menyiarkan apa komen komen Sharnaaz Ahmad dan juga Nd lala tentang konflik yg melanda  mereka. Sharnaaz Ahmad menjawab seperti yang ada dipaparkan di media berkisar isu konflik antara dia dan Nd Lala. Gaya dan jawapan Sharnaaz seperti yang selalu dilihat di media, lantang, tak tapis tapis, memang kena lah

dengan watak yang diberikan pada dia dalam Juvana, Lan Todak yang ganasss. Jawapan pun ganas ganas je..tapi dia tetap yakin itulah diri dia sendiri dan tak nak hipokrit. Takut pulak tengok gaya Sharnaaz macam bagi warning je kat Nd Lala masa part akhir sesi temubual dgn Kiah Propa tu.

Sharnaaz diminta menyampaikan mesej pada Shila, kata Sharnaaz , ingat..siapa yang selalu bagi support dan sokongan pada dia(Shila) selama ni. ( rasanya parent Shila lagi banyak berkorban kot selama umur Shila ni…ye tak Sharnaaz?)

Sharnaaz mengulangi ayat yang kebenaran pasti jua akan datang akhirnya...TERUSKAN MEMBACA

0 comments:

Post a Comment

MP mengalu-alukan setiap pendapat/pandangan/komen yang bijaksana daripada para pembaca dan MP pastinya tidak akan bertanggungjawab diatas sebarang pendapat/pandangan/komen yang anda diberikan.

 

©Copyright 2011 Melayu Pulau | TNB